ATENCIÓ!!!!

ATENCIÓ!!


Aquest blog es l'antiga web del CESBoi. Fa uns messos que ja no l'utilitcem. Ara trobaràs tota l'informació, l'agenda de les nostres activitats i les novetats a cesboi.cat


També ens trobareu activament a la página i al grup del Facebook, a Instagram i a Twitter. Si utilitceu qualsevol d'aquestes xarxes us convidem a seguir-nos per fer pinya i generar una bona comunitat online.


A més el nou correu per comunicar-se amb el centre es info@cesboi.cat

11 de juny 2006

El funeral d'Agustí Torrents serà dilluns 12 de juny a les 17.00 h.

El funeral d'Agustí Torrents serà dilluns 12 de juny a les 17.00 h. a l'església de Sant Baldiri.
La capella ardent s’instal·larà dilluns a la Sala de Plens de l’Ajuntament i es podrà visitar de 9.30 a 16.30 h.
L’Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial a la ciutat i ha lamentat profundament tan dolorosa pèrdua. Les banderes dels edificis municipals onegen a mig pal i la façana de l’Ajuntament està presidida per un domàs amb crespó negre. A més, s’han suspés tots els actes oficials a la ciutat.
Durant el temps que duri la vetlla els serveis administratius d’atenció al públic de l’edifici de l’Ajuntament estaran tancats al públic.

El centre excursionista romandrà tancat dimarts en señal de dol per aquesta grán pèrdua.


"...Els meus somnis volen, volen,
cap als plans i vora el mar,
on els meus amors m'esperen
sota el cel assolellat.
Jo somric an els meus somnis
adormit en la nit, sol...
Part de fora negra, negra,
la muntanya em vetlla el son."
(Pirenenca. J. Maragall)
Et recordarem sempre!!!

foto: l'expedició de l'any passat a l'Everest amb la cara nord al fons.